Salam. Memula skali aku start posting kat blog baru aku nih dengan BISMILLAH. Blog yang korang tengah tengok ni sebenarnye blog ke-lima aku kalau x silap laa. Sebelum nih banyak dah blog yang aku buat, tapi macam2 masalah timbul. Web hosting probs, sponsor MIA, lupe password, hilang minat..macam2 lagi laa. Tapi hari ni tetibe terbukak lak hati nak buat semula blog. Maybe sebab aku banyak sangat mase free skang ni kot? free yang dibuat-buat walaupon assignment dah bertimbon? huhu~


Setakat ni aku x tau lagi tujuan utama blog nih. Maybe Blog Lucah Hentai? Blog Hiburan? Blog Syok-Sendiri? Ataupon mungkin juga Blog Picisan? huhu.. Korang nanti tengok je laa aper content sebenar blog nih. Dalam kotak fikiran aku da ade beberapa idea yang mungkin sesuai, dan juga mungkin x sesuai. Nak kene filter dulu idea-idea nih, kang x pasal2 je blog ni jadi Blog-Yang-Mati-Tanpa-Update tanpa aku sendiri sedar.

Ni pon 1st entry kat blog nih, xde ape2 dah aku rase. Aku rase sampai sini je kot, klu ade ape2, bloh post kat comment box ataupon kotak jerit2[shoutbox] kat sidebar sebelah ni. SALAM

Posted by xtreme_paranoid Wednesday 2 December 2009

0 comments

Subscribe here

SHOUTBOX




My Social Networking



My Blog List

Blog Statictics