Skang nih aku da kembali ke UMP. Lame gak aku cuti kali nih, sebulan lebih. Dulu mase diploma kat KL x penah aku rase cuti panjang-lame-gile cam nih. Dulu paling lame pon 3 minggu je, pastu start semester baru. Kalau cuti sem sekejap memang x enjoy laa kan? Xde mende sangat yg boleh buat. Tapi cuti sem lepas banyak gak mende yang aku lalui. Aku rase x payah laa aku wat karangan panjang2, cukup kalau aku list je kan? Nih antaranya :

-Balik kampung tiap2 hari. Teman nenek aku, sian die sorang2
-Masuk futsal tournament, and got second place..huhu~
-Muvee rally, abes cuti pon x abes lg ni.
-Maintenance PC customer..mcm2 probs
-ONLINE 24/7. My hobby kot..
-Banyak lagi laa..malas nak list satu2.



Skang aku dalam smester kedua kat UMP nih. Semester lepas Alhamdulillah aku dapat capai target aku, aku dapat 3.00++. Sem nih aku target above 3.1, tinggi sket dari target sem lepas. Nak target tinggi2, takot x dapat plak sebab sem nih subjek lagi tough2. Pastu sem nih aku rase xmo da tangguh2 wat assignment. Seksa woo wat assignment last minit, mau kejang+koma otak. Aku rase sejak dari primary skool habit aku suke tangguh2 nih..ntah camne nak bagi hilang. Korang ade suggestion x camne nak hilang habit tangguh2 nih? huhu~

Posted by xtreme_paranoid Sunday 27 December 2009

0 comments

Subscribe here

SHOUTBOX




My Social Networking



My Blog List

Blog Statictics